[Nlnog] Extreme EAPS fun :)

Pim van Pelt pim at bit.nl
Tue Mar 18 14:02:12 UTC 2003

On Tue, Mar 18, 2003 at 02:48:58PM +0100, Niels Raijer wrote:

| Dankuwel. Proserve heeft meen ik ook al ervaring met deze bug.
Thanks voor de waarschuwing, maar zeer binnenkort vervangen we de Cisco
op Sara door een Juniper waardoor we niet meer met een switch aan de
AMS-IX infra (hoeven te) hangen.

Oh, Niels! De op een na laatste Riverstone fan van Nederland is
recentelijk gevallen:

  http://www.bit.nl/support/storing-onderhoud_new/onderhoud.phtml?id=67

Klotedozen. Ze routeerden bij ons tijdens een testrun max 8K pps, omdat
ieder packet een ander willekeurig IPv4 dstaddr had. Dat betekent dus dat
onze SSR3k's maximaal 8000 nieuwe flows per seconde kunnen opzetten, waarbij
de CPU het zo druk heeft dat OSPF en VRRP adjacencies verloren gaan.

SSR3ks dus rectaal ingebracht bij de reseller en vannacht gaan ze uitgezet
worden bij ons. Reactie van de vendor: "ik weet nog wel een website waar je
tweedehands spullen kan aanbieden"

o/~ Houdoe en bedankt, ole ole!

Nu is er nog maar 1 Riverstone bolwerk in Nederland: Intouch ;-)