[Nlnog] Extreme EAPS fun :)

Niels Raijer niels at nl.demon.net
Tue Mar 18 14:10:15 UTC 2003

On Tue, Mar 18, 2003 at 03:02:12PM +0100, Pim van Pelt wrote:

> Oh, Niels! De op een na laatste Riverstone fan van Nederland is
> recentelijk gevallen:
>
>   http://www.bit.nl/support/storing-onderhoud_new/onderhoud.phtml?id=67

:-) :-) :-)  Ge-wel-dig!

Wie wil weten wat ik van Riverstones vind kan eens in het mailing list
archief kijken op http://www.nmops.org/mail-archive/rs-sp/ . Vanwege mijn
postings daar heb ik indertijd maar liefst twee keer een telefoontje gekregen
van de baas van mijn baas om te vragen of ik het misschien wat rustiger aan
wilde doen omdat-ie klachten had gekregen van Riverstone.

> Nu is er nog maar 1 Riverstone bolwerk in Nederland: Intouch ;-)

Heeft toch ook al een paar Junipers staan inmiddels geloof ik...?
--
Niels Raijer
niels at nl.demon.net