[Nlnog] HELP !!!

Alex Bik alex at bit.nl
Tue Mar 11 14:26:31 UTC 2003

Hi,

Zoals sommigen van jullie waarschijnlijk wel weten loop ik me al een
tijdje te ergeren aan de gang van zaken rond het DRS systeem van de
stichting. Omdat je met alleen maar klagen geen f**k bereikt, heb ik
(inmiddels meer dan eens) bij de stichting aangedrongen op het formeren
van een werkgroepje bestaande uit developers van deelnemers die
betrokken zijn bij het bouwen van koppelingen tussen DRS van de
stichting en de interne automatiseringssystemen bij de betreffende
deelnemers, om zodoende afspraken te kunnen maken over hooks in DRS-next
om koppelingen met systemen bij deelnemers te vergemakkelijken en de
kans op fouten/problemen te verkleinen. Tot nu toe staat SIDN hier
niet afwijzend tegenover. Ik krijg alleen steeds te horen dat ze 'nog
niet zo ver' zijn. Ik heb er vandaag nogmaals op aangedrongen op zsm een
afspraak te plannen, omdat het niet zo veel zin meer heeft als er in een
te laat stadium pas overleg plaats gaat vinden. Verder heb ik de
stichting (zowel via Carolien Jongerius, relatiebeheerder als Anita
Regout, bestuurslid van SIDN namens NLIP) proberen duidelijk te maken
dat dit geen vrijblijvende kwestie is, maar dat ik vind dat de stichting
het tegenover haar deelnemers verplicht is om naar ze te luisteren.

Ik heb dus asap wat mensen nodig, laten we zeggen een stuk of 5, die
samen met BIT bij de stichting aan tafel willen gaan zitten om hierover
te brainstormen. Ik zoek dus mensen die in het verleden koppelingen met
DRS gemaakt hebben of van plan zijn dat in de toekomst te gaan doen, en
daarnaast bereid zijn wat tijd te investeren hierin. Ik verwacht niet
dat het heel veel tijd kost, maar ik verwacht wel dat het ons (de
deelnemers die DRS interfacen naar hun eigen systeem) veel tijd kan
schelen in de toekomst.

Dus: Who's with me?

Met vriendelijke groet,      /\ ___/
Alex Bik                    /- \ _/  Business Internet Trends BV