[Nlnog] HELP !!!

Jan-Paul van Burgsteden / 2Fast jp at 2Fast.nl
Wed Mar 12 12:27:42 UTC 2003

Alex Bik wrote:

Hoi Alex,

> Ik heb dus asap wat mensen nodig, laten we zeggen een stuk of 5, die
> samen met BIT bij de stichting aan tafel willen gaan zitten om hierover
> te brainstormen. Ik zoek dus mensen die in het verleden koppelingen met
> DRS gemaakt hebben of van plan zijn dat in de toekomst te gaan doen, en
> daarnaast bereid zijn wat tijd te investeren hierin. Ik verwacht niet
> dat het heel veel tijd kost, maar ik verwacht wel dat het ons (de
> deelnemers die DRS interfacen naar hun eigen systeem) veel tijd kan
> schelen in de toekomst.
>
> Dus: Who's with me?

Ik wil graag samen met een collega van me (Erwin Bleeker) deelnemen aan
de brainstorm sessies.

--
Met vriendelijke groet / With kind regards,

Jan-Paul van Burgsteden
2Fast Internet Services
De Entr?e 11/13
NL-1101 BH  Amsterdam Zuidoost