[Nlnog] Urgent: Administrative issue enclosed, please read. (fwd)

MarcoH marcoh at marcoh.net
Thu Jul 24 14:38:11 UTC 2003

On Thu, Jul 24, 2003 at 03:49:58PM +0200, Raymond Dijkxhoorn wrote:
> Hi!

> Waarom niet
>
> changed: RD263-RIPE
>
> Ik zie het nut van een e-mail adres daar zowieso niet zo, op de changed
> lines.

Tja, moet je wel weer uitkijken dat de gemiddelde whois-client niet de
person object gaat resolven.

Op zich gaat het strippen van "@'s waarschijnlijk ook wel wat spammers een
zeer hoofd bezorgen, moeten ze hun harvester weer om gaan coderen en je
weet nooit welke punt vervangen moet worden :)

MarcoH