[Nlnog] Urgent: Administrative issue enclosed, please read. (fwd)

Tycho Eggen tycho at ic-s.nl
Thu Jul 24 14:57:54 UTC 2003

On Thu, Jul 24, 2003 at 03:49:58PM +0200 Raymond Dijkxhoorn(raymond at prolocation.net) wrote:
> Hi!

> Waarom niet
>
> changed: RD263-RIPE
>
> Ik zie het nut van een e-mail adres daar zowieso niet zo, op de changed
> lines.

goed, er is dan misschien een mandatory e-mail adres,
maar je kunt daar natuurlijk ook een spamtrap van maken.
Dit ook aangezien er tegenwoordig veel meer en meer gespamt wordt op
ripe adressen.
Immers niet alleen abuse, maar ook die <power-language/> spammers
gebruiken changed lines.

Als het een voor de rest ongebruikt adres is heeft dit imho zeker wel
zin, kijk bijvoorbeeld naar het ripe object van sabri voor de undernet
scanner.

Werkt perfect en als je je abuse adres voor de *wel* whois lezende mensen in
de remark of in het abuse veld zet, zou je toch al een eindje moeten
komen.

Mijn EUR 0.02...

Grtz,
    Tycho

--
Tycho Eggen - IC&S - tycho at ic-s.nl / +31 6 41 824 855
Unix+Network Engineering & Development - gpg: 0x4DCC7A24