[Nlnog] Intro

Tycho Eggen tycho at e-dude.org
Fri Jan 10 13:44:47 UTC 2003

Hoi,

On Fri, Jan 10, 2003 at 02:35:49PM +0100 Nils Swart(nils.swart at attorn.nl) claimed:
> Hoi,

> Het netwerk van Tiscali NL is nu onder operationeel beheer van Tiscali
> 'International' ? Of beviel (het werk|de omgeving|de mensen|de managers)
> niet meer ?

Het kwam ongeveer neer op dat mijn functie in Maarssen (kantoor) opgeheven werd en
alle operationele werkzaamheden van Tiscali NL ISP netwerk kwamen in Den Haag bij BaByXL kwamen te liggen.

een beetje een logistieke issue, Utrecht<=>Den Haag met de trein voor, in-eens, een junior functie.

Grtz

--
Tycho Eggen             (Unix|Network|Social) Engineer
BOFH/NCIA/NOFH          tycho at e-dude.org / tycho at sigma4.yi.org
"Don't worry over what other people are thinking about you."
"They're too busy worrying over what you are thinking about them."