[Nlnog] Nederlandse NOCs lijst

Alex Bik alex at bit.nl
Thu Feb 27 09:21:13 UTC 2003

On Thu, 27 Feb 2003, Arien Vijn wrote:

> Technisch geen probleem om dit te draaien natuurlijk. Alleen wie gaat het
> bijhouden? Ondergetekende heeft ruime ervaring met continue wijzigende
> contact gegevens.

Daar moeten we dus een DB omheen vouwen, maar dat is nu al begreep ik.
Mensen zoveel mogelijk zelf laten doen en periodiek mailen om mensen te
vragen of alles nog klopt. Ik wil best wat tijd daarin steken.

> Ook dit is technisch een koekje. Maar ook hier gaat het om het beheer. Al
> kunnen we de alias lijst uit de database voeden.

Precies. Dat was ook mijn idee.

> Lijkt overigens op het INOC hotline project waarvoor net 10 IP
> telefoon ter leering ende vermaak op m'n bureau zijn neergezet. Moet
> straks mogelijk zijn ondergetekende te spreken te krijgen via IP.
> Toestellen zijn uit de demo-pool van Cisco dus 't moet snel opgezet
> worden.

Misschien moeten wij ook maar eens zo'n doos regelen ofzo.

Met vriendelijke groet,      /\ ___/
Alex Bik                    /- \ _/  Business Internet Trends BV