[Nlnog] Tegengas tegen SIDN

Dave Aaldering d.aaldering at isp-services.nl
Wed Feb 12 12:04:44 UTC 2003

On Wed, Feb 12, 2003 at 12:52:30PM +0100, Alex Bik wrote:
> On Wed, 12 Feb 2003, Jan Tonkens (IW) wrote:

> De enige manier om wat gedaan te krijgen is volgens mij om vanaf nu
> structureel met zo veel mogelijk mensen de meetings te gaan bezoeken.
>
> Ik heb overigens via het NLIP een klacht ingediend over de gang van
> zaken, en dan met name het niet luisteren naar ideeen van deelnemers
> waarmee ze op bijzonder eenvoudige wijze de dienstverlening aanzienlijk
> kunnen verbeteren (niet meer dan 1 ticket per mailtje behandelen,
> 'handles' aan de mail toevoegen om te interfacen naar DTS systemen van
> ISP's etc).

Hi,

Wanneer is de volgende bijeenkomst eigenlijk? Kom ik wel als pit-monteur
voor je terreinwagen.

Het is tijd voor een revolutie, SIDN moet eens worden ingeclue'd.

Ze worden volgens mij meestal gehouden in breukelen?

Met vriendelijke groet,

Dave Aaldering
ISP Services BV

mailto:dave at isp-services.nl -- tel +31(0)314-399900