[Nlnog] Morgen avond

Erik Bos erik at xs4all.net
Tue Aug 19 06:00:23 UTC 2003

On Tue, Aug 19, 2003 at 01:37:48AM +0200, Miquel van Smoorenburg wrote:

> Ik denk dat ik dat wel doe, ja. Is ook wat makkelijker ivm files. Jammer
> dat motor rijden en bier drinken niet samen gaat .. is er een bob in de zaal
> die over Langeraar (ZH) rijdt? Ik hoor iedereen al .. "WAAR ?!" Laat maar ;)
>
> Zijn ze in A'dam moeilijk over op de stoep geparkeerde motoren ?

Geen idee, voor zover ik weet is het geen probleem.

> Ikke. Gingen we ook nog wat eten of heeft iedereen dat al gedaan om 18:30 ?

Ik neem aan dat iedereen nog moet eten om 18:30.. ik heb tegen die tijd in
elk geval wel zin om wat te eten. Niels zei geloof ik dat er gegeten kan
worden in De Bekeerde Suster, zoniet dan zit er ook nog wel een goede Thai
een paar huizen verder op.