[Nlnog] Morgen avond

Miquel van Smoorenburg miquels at cistron.nl
Mon Aug 18 23:37:48 UTC 2003

On Mon, 18 Aug 2003 21:44:52, Alex Bik wrote:

> Is het misschien een idee om op de motor te komen?

Ik denk dat ik dat wel doe, ja. Is ook wat makkelijker ivm files. Jammer
dat motor rijden en bier drinken niet samen gaat .. is er een bob in de zaal
die over Langeraar (ZH) rijdt? Ik hoor iedereen al .. "WAAR ?!" Laat maar ;)

Zijn ze in A'dam moeilijk over op de stoep geparkeerde motoren ?

> In ben er in principe bij. Wie nog meer?

Ikke. Gingen we ook nog wat eten of heeft iedereen dat al gedaan om 18:30 ?

Mike.