[Nlnog] Entree :)

Alex Bik alex at bit.nl
Sun Nov 24 14:30:12 UTC 2002

On Sun, 24 Nov 2002, Niels Raijer wrote:

[ .. voertaal .. ]

> in het Engels zou posten, maar zou wel in de charter willen hebben dat de
> voertaal dus zoveel mogelijk Nederlands moet zijn. Hebben anderen hier nog
> gedachten over?

Nederlands lijkt mij ook prima idd.

Zijn er hier mensen met een Cat 6500 trouwens? Er is hier (op de HCC) een
vent die (zonder het te weten, uiteraard) Cat 6500 voedingen verkoopt voor
5 euro per stuk. Ik zou er een paar mee kunnen nemen voor de liefhebber :)

Alle andere interessante goodies (o.a. Cisco 7200 VXR's voor 400 euro)
zijn al weg..

Met vriendelijke groet,      /\ ___/
Alex Bik                    /- \ _/  Business Internet Trends BV