[Nlnog] Entree :)

Niels Raijer niels at nl.demon.net
Sun Nov 24 13:15:41 UTC 2002

On Sun, Nov 24, 2002 at 02:01:57PM +0100, Nils Swart wrote:

> Mooi initiatief ! Is het de intentie om het engels te houden, of.. ?

Ik zal even gaan werken aan de charter. Volgens mij hadden we bedacht dat
de voertaal Nederlands moet zijn, maar ik kan me voorstellen dat sommige
mensen liever in het Engels zouden posten. Mijn baas, Jim Segrave,
bijvoorbeeld, kan prima Nederlands lezen en verstaan, maar het niet zo
goed schrijven of spreken. Ik zou er geen problemen mee hebben als hij dan
in het Engels zou posten, maar zou wel in de charter willen hebben dat de
voertaal dus zoveel mogelijk Nederlands moet zijn. Hebben anderen hier nog
gedachten over?

> Ps.: ik heb geen aandelen Juniper, maar de 28ste van deze maand is er
> gratis lunch aka seminar @ Okura.
> "Beyond the internet era - building a profitable broadband network"
> http://www.juniper.net/beyond.html

Voor wie nog nooit op zo'n bijeenkomst is geweest: het is van harte aan te
raden. Ik zal er zeker zijn (al mis ik dan de Demon-borrel, elke maand op
de laatste donderdag).
--
Niels Raijer
niels at nl.demon.net