[Nlnog] Charter

Alex Bik alex at bit.nl
Sat Dec 28 14:19:32 UTC 2002

On Sat, 28 Dec 2002, Erik Bos wrote:

> Wat vinden jullie van "beheerder van een(nederlands) ipnetwerk ?" ik kan me
> voorstellen dat er ook mensen zijn met een groot ipnetwerk (rabobank schiet
> me zo binnen) die ook willen uithuilen over hun brakke xyz-doos.

Lijkt me op zich ook prima, maar er moet dan wel op de een of andere
manier een ondergrens gedefinieerd worden vwb de grootte van dat
netwerk denk ik. En dat is nu net het lastige. Het 'router in DFZ'
criterium was bedoeld om die ondergrens vast te stellen. De grens mag
wat mij betreft best een stuk lager, maar het is lastig om te
formuleren.

Misschien is het idee 'router in DFZ of stemmen' daarom zo gek nog niet,
tenzij er iemand een lagere ondergrens goed weet te formuleren.

Met vriendelijke groet,      /\ ___/
Alex Bik                    /- \ _/  Business Internet Trends BV