[Nlnog] Charter

MarcoH marcoh at cistron.nl
Fri Dec 27 13:28:37 UTC 2002

On Fri, Dec 27, 2002 at 02:08:37PM +0100, Arien Vijn wrote:

> Zeg.. Hoe ver zijn jullie met het charter? Tot nu toe wist ik wel wie of wat
> zich inschreef cq schreven dacht te zijn.

Een deel daarvan is buiten de lijst om gegaan, wat ik er graag in wil
hebben is dat het geen vervanging is van google/ripe-db/usenet, misschien
is het handig om ergens te verwijzen naar het bestaan van
http://puck.nether.net/mailman/listinfo/, hoewel uiteraard gezeur met
$router ook hier wel ontopic is.

Op zich vindt ik het voorstel van 1 router in de DFZ ook nog wel een
aardige om de mendels van deze lijst te houden, aan de andere kant het
democratische principe werkt ook (mits we geen 100-en aanmeldingen
krijgen).

Misschien iets als router in DFZ of anders als de lijst het ermee eens is,
of wordt dat weer te ondoorzichtig ?

MarcoH

--
A can of ASPARAGUS, 73 pigeons, some LIVE ammo, and a FROZEN DAQUIRI!!