[Nlnog] Charter

MarcoH marcoh at cistron.nl
Fri Dec 27 13:18:46 UTC 2002

On Fri, Dec 27, 2002 at 02:08:37PM +0100, Arien Vijn wrote:
> Zeg.. Hoe ver zijn jullie met het charter? Tot nu toe wist ik wel wie of wat
> zich inschreef cq schreven dacht te zijn.
>
> Maar nu, weet ik het niet (dus doen we het maar democratisch):
>
> nlnog at wiretrip.org

Robert van der meulen, LinGen BV. Doet programeerwerk voor Cistron. Doet
niets met interdomain routing, heeft wel redelijk wat clue van (*NIX)
security.

Afgezien van het niet hebben van een router binnen de DFZ (was dat nog
steeds een requirement ?) laat maar binnen.

MarcoH

--
Gibble, Gobble, we ACCEPT YOU ...