[Nlnog] Hardware voor servers

ProServe - Peter Batenburg peter at proserve.nl
Tue Dec 24 18:41:08 UTC 2002

On Tue, 24 Dec 2002, Arien Vijn wrote:

> Wij hebben een aantal machines voorzien van een PC-Weasel kaart. Dat is een
> VGA-kaart met RS-232 aansluiting. Maakt elke box headless :-)

Ook standaard op Supermicro machines.

> We hebben ook aan aantal Dell 1650's. Prima dozen, ze draaien ook headless.
> Maar zoals al is opgemerkt vergt het nogal wat creativiteit om die dingen
> fatsoenlijk in een 80cm rack te krijgen. Overigens had ik het idee dat dit
> symptomatisch is voor 1U dozen. Maar dat is dus niet zo?

Ligt er aan wat voor specs/merk. Als je een beetje power machine wil
hebben heb je al snel een diepte probleem. Daarvoor hebben ze gelukkig
60x90 kasten uitgevonden :) En ja, zelfs de 4p rail kitjes bij die dells
passen.

--
 /-    Met vriendelijke groet/With kind regards,    -\
<- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl ->