[NLNOG] NLNOG Virtual New Year's Drink 2022

Teun Vink teun at teun.tv
Wed Jan 12 17:19:06 CET 2022

Hi!

[English text can be found below]

Inmiddels is bekend dat we op vrijdag de 21e bieren zullen gaan proeven
van Brouwerij Grutte Pier. Ze hebben een selectie van heerlijke bieren
voor ons gemaakt, die we in een online proeverij kunnen gaan
uitproberen. Je kunt je nog steeds inschrijven voor een bier- of fris en
snackpakket. Als je dat wilt ontvangen, schrijf je dan vóór vrijdag 14
januari 11.00 uur (CET) in op
https://www.eventbrite.nl/e/tickets-nlnog-new-years-drinks-2022-231739066787.
We kunnen alleen pakketten binnen Nederland versturen, en uiteraard moet
je 18 jaar of ouder zijn om een bierpakket te kunnen ontvangen.

We hopen je de 21e te zien!

Namens de crew van NLNOG
Teun

[English text]

On Friday, January 21st we will be tasting a selection of nice beers
provided by Brewery Grutte Pier. They have made a selection of delicious
beers which we will be trying out in an online tasting session. If you
want to receive beers (or non-alcoholic drinks) and snacks, please be
sure to sign up at
https://www.eventbrite.nl/e/tickets-nlnog-new-years-drinks-2022-231739066787
before Friday, January 14th 11.00h (CET). We can only ship these inside
the Netherlands, and you have to be at least 18 years old to receive
beers.

We hope to see you all on the 21st!

On behalf of the NLNOG crew
Teun