[NLNOG] Invitation: NLNOG Expert Sessions & BBQ on Friday the 21st of June 2019

Job Snijders job at ntt.net
Wed May 15 13:14:44 CEST 2019

Oops, ik zie dat ik de helft ben vergeten te melden.

Los van de expert sessies in de middag, is er ook een BBQ waar iedereen
welkom is! Dit zal vanaf een uur of 4 / 5 op gang komen.

Voel je vrij om de expert sessies over te slaan en meteen naar de BBQ te
komen voor een hapje en een drankje.

Meld je hier via deze URL: https://www.eventbrite.nl/e/nlnog-expert-sessions-bbq-2019-registration-60685078704

Groeten,

Job