[NLNOG] pizza sessie beschikbaarheid

Peter Spekreijse peter at spekreijse.net
Sun Jan 20 12:03:03 CET 2019

Hoi!

Met enige regelmaat reis ik vanuit Twente naar het westen van het land
voor bijeenkomsten van NLNOG, ColoClue of NLUUG. Ik vind het jammer dat
we in Twente niet zoiets hebben, we willen dat vanuit ons bedrijf
faciliteren.

Wil jij met vakmensen brainstormen, vraagstukken bespreken onder het
genot van een pizza?

Op 30 januari organiseren wij vanuit Root een pizzasessie voor
engineers, systeem-, en functioneel beheerders met als thema: Hoe kom ik
van een beschikbaarheid van 99,9% naar 99,999%?

Interesse? http://ow.ly/bALs30nkRIU

Groet,

--
Peter Spekreijse
Spekreijse Beheer BV

E: peter at spekreijse.net
T: +31.742669757
M: +31.641922460
W: http://peter.spekreijse.net

KVK: 08107102
PGP: 6100 8D08 B0CD D8C9 52DA 74A7 845D 990C C083 FA95