[NLNOG] Verkiezing van Netwerk engineer van het jaar.

Marco van den Akker akker at tinc.works
Mon Jan 7 22:49:00 CET 2019

Hi allen.

Vanuit TiNC Works! (www.tinc.works) willen we graag een positieve impuls
geven aan de noodzakelijke roep om meer netwerk engineers. En daarom heb ik
bedacht om een verkiezing te organiseren.

Nu zou ik graag jullie input hebben, welke onderdelen er allemaal in de
verkiezing moeten terugkomen. Zie het als een soort badpakkenronde. :)

Ik had het volgende bedacht, maar laat me graag verrassen;

Network Engineer of the Year
Network Project Team
Network Design

In alle drie kan je een persoon of meerdere personen nomineren.
Het idee erachter is, dat iedereen TiNC Works! gaat gebruiken. :)
Onee. Het idee is om meer awareness te creeeren voor het vak netwerk
beheerder.
Het is vandaag de dag (en dat is misschien mijn beeld/ervaring) dat netwerk
engineers te veel worden verward met Cloud netwerk Architecten.

Verneem graag jullie aan en opmerkingen.
En wees gerust, ik kan tegen een stootje. :)

--
With enthusiastic greetings,

Marco van den Akker
VP of nearly everything