[NLNOG] feedback gezocht: maximum prefix limits (inbound / outbound) draft

Melchior Aelmans melchior at aelmans.eu
Thu Dec 20 08:45:57 CET 2018

Ha Sabri, Teun,

Het is een tweetrapsraket; je hebt een specificatie nodig waar klanten om
kunnen vragen en vervolgens heb je klanten nodig die daar om
vragen.....of the other way around kan ook.
De reden dat wij dit nu opschrijven is omdat wij het een goed idee vinden
en klanten dan kunnen gaan vragen bij hun vendor wanneer ze di
implementeren (zoals Teun ook al aangaf op IRC).
Dus zeker eens met jullie punten maar first things first; nu opschrijven
wat we willen, zorgen dat het RFC nummer krijgt en dan erom gaan vragen :)

Thanks voor jullie support!
Melchior