[NLNOG] feedback gezocht: maximum prefix limits (inbound / outbound) draft

Sabri Berisha sabri at cluecentral.net
Wed Dec 19 22:38:02 CET 2018

Hi,

Is het niet handiger om gewoon een stel grote klanten hierom te laten vragen? Deze draft is effectief gezien hetzelfde als "vendors, doe dit asjeblieft implementeren". En de meeste vendors gaan dat pas doen als er genoeg vraag naar is en er een business justification voor gevonden kan worden.

Overigens kan ik me er prima in vinden hoor, erg handig als secondaire protection layer.

Thanks,

Sabri