[NLNOG] RIPE NCC Member lunch

Nathalie Trenaman nathalie at ripe.net
Wed Feb 1 10:19:44 CET 2017

Hoi allemaal,

Even een mail met mijn RIPE NCC pet op.
Op 17 Februari organiseert RIPE NCC een member lunch in Amsterdam. Dit is een gelegenheid om in een informele setting kennis te maken en
je mening te geven over zaken die betrekking hebben op RIPE en RIPE NCC. Ben je nog niet zo lang lid, en heb je vragen over de policies, IPv4, IPv6, RIPE Atlas
of een van onze andere diensten, of ben je juist al lang lid en heb je tips, suggesties of zelfs klachten? We horen ze graag tijdens de lunch. De lunch is natuurlijk gratis (nouja, included in je membership fee).

We hebben plek voor een man of 35, en er zijn op dit moment 11 inschrijvingen. We hopen veel van jullie op de 17e te begroeten, en als je het leuk vind, kan ik je daarna nog even ons
nieuwe kantoor laten zien.

Inschrijven kan hier:
https://www.ripe.net/participate/member-support/member-lunches <https://www.ripe.net/participate/member-support/member-lunches>

Groet,