[NLNOG] EU IXP pricing

Arjan van der Oest arjan at vanderoest.net
Sun May 22 15:02:58 UTC 2016

Off-topic: "Let’s not argue about whether transit is better than peering...  Because, obviously, transit is.

Boeiende uitspraak van een Open-IX founder die nog niet zo lang geleden uitgesproken "oh we hebben Ams-ix absoluut nodig in de vs" was. Is z'n mening nu zo radicaal anders of heeft Ams-ix Temkin's doel vervuld?

--
Arjan van der Oest
Sent from my iPhone