[Nlnog] IPv6 voorbeeld

me@natha.info me
Fri Jan 24 15:09:43 UTC 2014

Hoi nlnog,

Voor degene die mij niet (meer) kennen, ik ben Nathalie Trenaman en de
laatste jaren werk ik
als IPv6 trainer bij RIPE NCC. In die hoedanigheid ben ik ook
verantwoordelijk voor het maken en bijhouden
van het IPv6 training materiaal. Onze IPv6 cursus werd gegeven aan 950
mensen in 31 landen vorig jaar. (einde spam ;) )

Omdat ik het materiaal aan het herzien ben, ben ik op zoek naar een ISP
netwerk dat IPv6 heeft uitgerold, bij voorkeur
ook aan eind gebruikers. Ik heb al een voorbeeld met Juniper en ISIS,
dus ik zoek nu vooral naar een Cisco/Multivendor platform
dat OSPFv3 draait. Het mag anoniem zijn of met naamsvermelding. Ik heb
wat config voorbeelden nodig, maar de IP adressen en hostnames
zullen we natuurlijk anoniem maken.

Wie zou mij willen/mogen/kunnen helpen?

Groetjes,
Nathalie