[Nlnog] OOB link ruilen in Globalswitch

Teun Vink teun at teun.tv
Wed Apr 17 07:50:53 UTC 2013

On Wed, 2013-04-17 at 09:42 +0200, Arjan van der Oest wrote:
> Ik hoorde van Teun dat er vrij veel aanbod was, dat wil dus ook zeggen dat er waarschijnlijk veel vraag is. Wellicht een goede zet om een nlnog site een soort vraag/aanbod te maken, om te voorkomen dat iedereen nu z'n "ik zoek daar en daar een oob poortje" gaat mailen :) ?

Ik heb inderdaad gisteren al een reactie of 8 ontvangen, waarvoor dank!
Ik wil ook best de partijen waar ik het niet mee zal regelen met elkaar
in contact gaan brengen. Deze mailinglist (of evt het irc-kanaal) lijkt
me prima geschikt om dit te regelen verder, wordt die tenminste ook eens
gebruikt ;-) Een aparte site lijkt me wat bewerkelijk.

grt,
Teun