[Nlnog] OOB link ruilen in Globalswitch

Niels Raijer niels at fusix.nl
Wed Apr 17 07:38:04 UTC 2013

Goedemorgen allemaal,

Hmm, Teun zette me aan het denken (dankjewel!) en uiteindelijk vraag ik het ook maar hier: voor cloud.nl zoek ik een Out Of Band ethernetlinkje in Globalswitch. Hetzelfde verhaal als dat van Teun: een paar IP-adressen en een verwaarloosbare bandbreedte, op UTP patch.

De suite is in Zone 2. Dat betekent dat de bekende Meet-Me-Room 3 in Globalswitch te ver weg is voor een UTP link, althans, dat vertelt Globalswitch ons. Mijn geijkte contacten voor deze dienst zijn daarmee allemaal niet inzetbaar.

Wie staat in of vlakbij Zone 2 in Globalswitch en wil een UTP-linkje ruilen?

Bedankt!
--
Niels Raijer
niels at fusix.nl