[Nlnog] kom presenteren bij RIPE66

Job Snijders job.snijders at atrato-ip.com
Wed Nov 7 20:32:10 UTC 2012

Beste NLNOGers,

Graag wil ik jullie aandacht vragen voor de komende RIPE Meeting. Ik zit
tegenwoordig in het program committee. En een van mijn taken is het opsnorren
van interessante presentaties voor deze geweldige meeting.

Als je lid bent van RIPE NCC, moet je zeker naar de RIPE meetings komen, als je
geen lid bent van RIPE NCC, dan moet je zeker naar de RIPE meetings komen. Voor
mij zijn de RIPE meetings altijd een plek van inspiratie en gezelligheid. Bij
deze meetings ontmoet je medenetwerkers in het 'real-life', maar ook de slimste
mensen uit onze industrie.

De volgende RIPE meeting, RIPE66 vindt plaats van 13 tot met 17 mei in Dublin,
Ierland.

Overweeg je naar deze RIPE meeting te komen? Dan zou je je moeten afvragen wat
jij kunt bijdragen aan de community.

Deze meetings hebben natuurlijk geen nut als er niemand uit de
internet-community naar de microfoon stapt en kennis deelt met het publiek. Over
het algemeen gaan de meeste presentaties over netwerk engineering en
operationele aspecten van netwerken.

Mogelijke onderwerpen waar je over zou kunnen praten zijn: hoe je netwerk hebt
weten te automatiseren, waarom de helpdesk opslag kreeg omdat jij IPv6 aanzette,
of bijvoorbeeld interessante open-source software die je hebt ontwikkelt om je
netwerkbeheer vele malen simpeler te maken.

Ik weet zeker dat veel van jullie ontzettend gave dingen doen op werk maar nooit
hebben bedacht dat je dit ook kunt delen met een publiek. Grijp daarom nu je
kans! Vooral het delen van ervaringen uit je dagelijkse werkzaamheden kunnen
bijzonder waardevol zijn voor de andere community members.

Neem gerust contact met me op wanneer je je afvraagt of een onderwerp geschikt
is, of als je andere vragen hebt.

Meer informatie vind je hier:

	https://ripe66.ripe.net/programme/call-for-presentations/

Met vriendelijke groeten,