[Nlnog] DNSSEC fuckups

Raymond Dijkxhoorn raymond at prolocation.net
Fri Jul 6 14:43:44 UTC 2012

Hi!

> Ik lees ?r meer uit dat er DNSsec materiaal naar SIDN wordt gestuurd
> voor domeinen waar je registrar voor bent, maar die nameservers heeft
> die niet de jouwe zijn (bijv. die van de klant oid) waarin geen of
> ander sleutelmateriaal staat.

> zeg je nou dat partijen willekeurige DS keys naar SIDN sturen?

Beide is hetzelfde. Job zijn intepretatie is redelijk 1:1 wat jij schetst
alleen wat botter gesteld.

Ze hebben immers voor al die domeinen een DS key gesubmit. Dus Wouter, wat
je schetst klopt. En dat doe je dus door een DS key te uploaden ;)

Wat is de TTL voor een DS key in de NL zone?

Bye,
Raymond.