[Nlnog] Racks over

ProServe - Peter Batenburg peter at proserve.nl
Thu Aug 9 12:50:53 UTC 2012

Hi,

Ik weet dat het hier geen Marktplaats.nl is, maar vind t zonde als ze de
schroothoop op gaan :) We hebben nog verschillende tweede
hands Rittal/Minkels racks over, waaronder meerdere Rittal 60x220x100cm
en 60x220x120cm en 2 stuks Minkels (oud) 60x220x90cm.
Het zijn allemaal racks met geperforeerde deuren voor en achter, 19"
profielen etc. De rittal racks hebben allemaal een cylinder/codeslot
combinatie (zonder cylinder). Ze zijn nog netjes zonder verkleuringen en
grote schades.

Ze gaan voor een prikkie weg wat mij betreft, dus laat weten als je
interesse hebt. De Minkels racks mogen zo opgehaald worden. Mail voor
foto's.

Wel ophalen in Dataplace, Alblasserdam.

--
  /-    Met vriendelijke groet/With kind regards,    -\
<- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl ->