[Nlnog] Dell PE 1950 railkits gezocht

Arjan van der Oest arjan at vanderoest.net
Thu Feb 17 12:05:37 UTC 2011

Hoi,

Heeft er iemand nog oude PE 1950 railkits liggen die eigenlijk naar de stort zouden moeten? Ik heb hier een paar van die machines, heb zelf een stapel railkits maar niet geschikt voor de PE1950. Er zijn diverse modellen (fixed, rapid, sliding) maar ze hebben allemaal hetzelfde concept bij de 1950 (en anderen, bv de R3x0): drie gaten in de rails links en rechts waar de server in 'valt'. Op de server zelf zitten alleen drie nokken aan elke kant. Ik zoek 4 kitjes, maar elk aantal is welkom.

Replies mogen buiten de lijst om.

Arjan