[Nlnog] nlnog.net weg bij Go Daddy

Mark Schouten mark at tuxis.nl
Tue Dec 27 17:22:09 UTC 2011

Hoi,

Op Dinsdag, 27-12-2011 om 15:16 schreef Arjan van der Oest:
> Ik had de link naar de BSA nog niet gelegd, als je de BSA leden moet boycotten dan kan je meteen maar naar een andere planeet verhuizen aangezien ook Apple en Intel lid zijn?

Sorry, maar dat klinkt als een kutexcuusje. Je hoort bijna niemand wat zeggen over de BSA (of hun leden) maar dat Godaddy supporter is is een groot drama.

Daarom zeg ik, ik vind het een prima actie om dat domein daar weg te halen, maar eigenlijk moet je dan ook doorpakken. :)

--
Mark Schouten  | Tuxis Internet Engineering
KvK: 09218193  | http://www.tuxis.nl/
T: 0318 200208 | info at tuxis.nl
M: 06 53463918 | mark at tuxis.nl