[Nlnog] nlnog.net weg bij Go Daddy

Arjan van der Oest arjan at vanderoest.net
Tue Dec 27 14:16:11 UTC 2011

On 27 dec. 2011, at 14:38, Arien Vijn wrote:

> Bovengenoemde bedrijven maken deel van uit van de BSA.

Ik had de link naar de BSA nog niet gelegd, als je de BSA leden moet boycotten dan kan je meteen maar naar een andere planeet verhuizen aangezien ook Apple en Intel lid zijn?

Ik dacht de link te zien naar 'fout' en het Nazi verleden. Maar ja, dan moeten we ook  (Godwin Alert) geen VW of Opel meer rijden of ?berhaupt nog over de autobahn willen scheuren?

> De BSA was een "kritische" SOPA supporter [1]. Kaspersky is om die reden begin deze maand uit die club gestapt [2],

Grappig, ze staan nog wel op:

http://www.bsa.org/country/BSA%20and%20Members/Our%20Members.aspx

Arjan