[Nlnog] nlnog.net weg bij Go Daddy

Arien Vijn arien.vijn at ams-ix.net
Tue Dec 27 13:38:53 UTC 2011

On Dec 27, 2011, at 1:40 PM, Arjan van der Oest wrote:

> [...]

Dat wel maar niet perse om die reden moet ik toegeven.

> Steunt Siemens SOPA dan?

Bovengenoemde bedrijven maken deel van uit van de BSA. De BSA was een "kritische" SOPA supporter [1]. Kaspersky is om die reden begin deze maand uit die club gestapt [2],

[1] http://blog.bsa.org/2011/11/21/sopa-needs-work-to-address-innovation-considerations/
[2] http://www.bsa.org/country/News%20and%20Events/News%20Archives/en/2011/en-12062011-kaspersky.aspx

-- Arien