[Nlnog] nlnog.net weg bij Go Daddy

Arjan van der Oest arjan at vanderoest.net
Mon Dec 26 10:23:25 UTC 2011

On 26 dec. 2011, at 11:10, Arien Vijn wrote:

> FYI,
>
> Nlnog.net is weg bij Go Daddy vanwege hun steun aan PIPA (SOPA).

Hear hear. Overigens heeft GoDaddy haar keutel al weer ingetrokken, ik weet niet of ik daar blij om moet zijn omdat men luistert naar haar klanten of dat ik ze hypocriet moet vinden omdat ze alleen luisteren naar de macht van het grote geld?

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe registrar, ook de olifantenjacht van Bob Parsons is me een doorn in het oog.

Arjan