[Nlnog] NLNOG Nieuwjaarsborrel 29 februari 2012!

Job Snijders job at instituut.net
Sun Dec 11 13:37:44 UTC 2011

Beste Collega's,

Goed nieuws, de lokatie is geregeld!

On 8 dec. 2011, at 17:11, Job Snijders wrote:

> Kom daarom op 29 februari naar het hart van Utrecht om met vrienden,
> kennissen en collega's samen het nieuwe jaar in te luiden.
>
> Details:
> --------
>
> Tijd: vanaf 19:00
> Datum: 29 februari 2012
> Plaats: ergens in Utrecht, loopafstand van CS
>
> Een zaaltje zal ik in de komende dagen regelen en hierover de mailing-list
> informeren.

De NLNOG nieuwjaarsborrel vindt plaats in Caf? van Velsen, Mariaplaats 8
te Utrecht.

Volgens de eigenaar: "Caf? van Velsen is een ouderwetse bruine kroeg in
een modern jasje. Een ongedwongen ambiance van gastvrijheid in het hart
van de stad Utrecht."

Behalve de normale drankkaart, zijn er ook een aantal heerlijke cocktails en
borrelhapjes beschikbaar. :-)

Van Velsen ligt op enkele minuten lopen van Utrecht Centraal Station,
voor meer informatie: `http://www.cafevanvelsen.nl/

Met vriendelijke groeten,

Job