[Nlnog] NLNOG Nieuwjaarsborrel 29 februari 2012!

Job Snijders job at instituut.net
Fri Dec 9 10:41:53 UTC 2011

Beste Collega's,

Volgens mij is het financi?le gedeelte nu afgedekt :-)

On 8 dec. 2011, at 17:11, Job Snijders wrote:

> Sponsoren gezocht!
> ------------------
>
> Voor dit festijn ben ik nog op zoek naar sponsoren welke een steentje willen
> bijdragen aan het hapjes&drankjes-budget. Ge?nteresseerden kunnen met mij
> contact opnemen. De eerste 100 euro neemt Snijders IT voor haar rekening.

Maarten Moerman van de eBay Classifieds Group heeft ook een toezegging van
100 euro gedaan. Hiermee staat de pot op totaal 1408 euro, wat mij een
schitterend bedrag lijkt om mee te beginnen. Wat er eventueel over is na de
borrel zal ik doneren aan Alpe d'HuZes [1], een mooie stichting met goede
doelstellingen.

Met vriendelijke groeten,

Job

[1]: http://www.opgevenisgeenoptie.nl/