[Nlnog] NLNOG Nieuwjaarsborrel 29 februari 2012!

Job Snijders job at instituut.net
Thu Dec 8 16:11:58 UTC 2011

Beste collega's,

2011 is een schitterend jaar geweest voor NLNOG:

	- Het internet draait nog :-)
	- DNSSEC en IPv6 populairder dan ooit!
	- de NLNOG RING bestaat uit 50 organisaties in 15 landen!

Kom daarom op 29 februari naar het hart van Utrecht om met vrienden, kennissen
en collega's samen het nieuwe jaar in te luiden.

Details:
--------

Tijd: vanaf 19:00
Datum: 29 februari 2012
Plaats: ergens in Utrecht, loopafstand van CS

Een zaaltje zal ik in de komende dagen regelen en hierover de mailing-list
informeren.

Sponsoren gezocht!
------------------

Voor dit festijn ben ik nog op zoek naar sponsoren welke een steentje willen
bijdragen aan het hapjes&drankjes-budget. Ge?nteresseerden kunnen met mij
contact opnemen. De eerste 100 euro neemt Snijders IT voor haar rekening.

Aanmelden:

Meld je aan op de onderstaande URL, zo hebben we een idee hoe gezellig
het precies gaat worden :-)

	http://www.doodle.com/f7tcvfhf2xzx5evy

Met vriendelijke groeten,

Job Snijders