[Nlnog] Ecatel AS29073 - King host SBL79302

Teun Vink teun at teun.tv
Mon Feb 22 21:31:57 UTC 2010

On Feb 22, 2010, at 6:15 PM, Raymond Dijkxhoorn wrote:

> Hi!
>
> Voor de zoveelste keer vinden we op Ecatel een spamHaus listing.

[...]

> Ik vind het redelijk frustrerend dat juist in Nederland nu de nieuwe
> McColo opstaat.
>
> Suggesties?

Erg frustrerend inderdaad dat we zo'n toko zo dicht bij huis hebben en
het maar door lijkt te gaan. Ik heb geen idee of klagen bij de
upstreams dat ze onderdeel van de keten zijn enige kans van slagen
heeft, maar heel veel hoop geeft 't niet.

Misschien moeten we toch maar eens dat nlnog black ops team gaan
oprichten en een bezoekje aan die jongens brengen ;)

   -- Teun