[Nlnog] Fijn stukje TV zojuist...

Sabri Berisha sabri at cluecentral.net
Wed Dec 8 23:13:31 UTC 2010

Oh, da's prima.

Begin januari 2005 werd ik aangehouden door de pliesie in Amsterdam en
kreeg ik een aangifte voor m'n neus van Roosmarijn Ophof die op jouw
aanwijzing mij had beschuldigd van diefstal uit het Demon pand aan de
Heregracht. Gelukkig had m'n toenmalige werkgever een in/uitclock
installatie en meer webcams dan welk pand dan ook en kon ik makkelijk
aantonen dat ik een waterdicht alibi had.

Enkele weken later kreeg ik een telefoontje dat er een schoonmaker was
aangehouden die een bekennende verklaring had afgelegd.

Wat er zich verder binnen Demon heeft afgespeeld interesseert me geen
ruk. Ik hoef niks meer te maken te hebben met iedereen die betrokken is
geweest bij die aangifte.