[Nlnog] Fijn stukje TV zojuist...

Boudewijn Visser bvisser-nlnog at xs4all.nl
Wed Dec 8 22:43:52 UTC 2010

> Wat een ongelofelijk mongolen-item. Heeft er iemand al aangifte gedaan
> tegen van Nieuwkerk en/of de Vara wegens aanzetten cq. uitlokking van een
> strafbaar feit en tegen Vermeer wegens het gehoor geven daaraan? En
> en-passant ook even het toegeven van andere strafbare feiten tijdens 'een
> dronken nacht'...  Ik neem aan dat de UTwente en TUE morgen ook op het
> buro zitten.
>
> "dit gaat nu puur om de demonstratie, dat begrijpen ze daar ook wel, de
> journalistieke demonstratie..."

Ja, draagt inderdaad erg weinig bij.
Dom van die Arnoud, om zich door (of all people) Matthijs van Nieuwkerk te
laten opnaaien.

Je kunt het concept goed genoeg uitleggen ('voor de oudere kijkers : het
Henny Huisman effect, maar dan op Internet ' ) zonder er een handleiding
van te maken.
'Eigenlijk is het niet zo moeilijk, laat ik als voorbeeld jouw 06 noemen
Matthijs, en alle kijkers vragen om je bellen en te SMS'en, gewoon om te
demonstreren, weet je wel'.

Doet denken aan nog een blast from the past, toen Gerrie graag
publiek(s)hacker wilde zijn en de media dolblijk waren dat ze iemand
hadden die als hacker opgevoerd kon worden.

Boudewijn