[Nlnog] Fijn stukje TV zojuist...

Boudewijn Visser bvisser-nlnog at xs4all.nl
Wed Dec 8 21:48:06 UTC 2010

> NOS (via @wol) meldt inmiddels een inval van KPLD/Nationale Recherche
> http://twitpic.com/3e5dms

WTF ??? Als in amper een paar uur na een TV uitzending is de politie al in
actie gekomen, en dat nog wel voor cybercrime ?

Of is dat niet de relatie ?

Nu er nog geen herhaling (en uitzending gemist) is, kan iemand kort
samenvatten wat er gezegd (en gesuggereerd ) is, en door wie ?

(Ja, ik weet wat wikileaks is, en dat er ge-ddos'ed wordt op
bedrijven/instanties zoals banken die wikileaks en Assange afsluiten, en
op wikileaks hosters)

DWDD had blijkbaar een gast die daarover vertelde en dat niet zo erg vond
of zelfs aanraadde ?
En zelf bij Surfnet aangesloten zit ?
(veel detail, of 'met z'n allen F5'en op de website van patsercard' ? )

Boudewijn