[Nlnog] NLNOG slowchat IRC?

Roderick Groesbeek r.groesbeek at triple-it.nl
Mon Apr 26 09:03:20 UTC 2010

Geen idee.
317889 routes, full table ofzo?

Maar ik begrijp dat sommige mensen ons (nog) niet kennen.
Wij zijn ook een nieuw ISP op de markt, maar bestaan al 11 jaar.
Zal ik ons even kort voorstellen?

Kort door de bocht:
===================
Triple is een development club op gebied van streaming audio/video.
Daarnaast doen wij internet en mobiel streaming.
Op internet gebied o.a. Big Brother5, De Gouden Kooi, en nu Sport1 live.
Op mobiel gebied o.a. alle mobiele streams voor Vodafone Live, MTV, etc.

P.s.
Sabri heeft mij al de juiste gegevens verstrekt. Dank!

--
Vriendelijke Groet,

Roderick
--