[Nlnog] IPv6 router software

Erik Bais erik at bais.name
Wed Jan 21 14:57:05 UTC 2009

Ik had net vandaag een vraag uitstaan bij Extreme in Dubai ivm een project waar ik momenteel mee bezig ben.

Extreme support idd IPv6, incl. OSPF voor IPv6, maar er is nog geen BGP support voor IPv6.

De huidige status:

"BGP4+ IPv6" is definitely in the EXOS roadmap. Currently, Q4CY09 is the proposed time frame to get it ready, but we can't commit the exact date at the moment.

Mvg,
Erik Bais