[Nlnog] Reminder voor de nieuwjaarsborrel :)

Erik Bais erik at bais.name
Sat Jan 3 19:13:56 UTC 2009

Hi Marco,

Ook vanuit Dubai een heel goed 2009 toegewenst..

Heb je in Scheveningen nog meegedaan met de Nieuwjaarsduik dit jaar ?  Als dit je iets te koud leek.. kom gerust volgend jaar in Dubai mee doen :)
De actie foto's staan op m'n blog.

Verder zal ik niet aanwezig zijn, maar desalwelteplus veel plezier .. Niels is onlangs nog gespot in een studio om alvast te oefenen ...

Groetjes,
Erik Bais