[Nlnog] help help CEE 32A -> 2 * 16A conversie nodig

Remco Bressers remco at signet.nl
Wed Feb 18 18:21:56 UTC 2009

Arien Vijn wrote:

> Het feit dat de verdeelinrichting in de kast een 16A zekeringen bevat
> kan er op duiden dat het spul geschikt is voor een hogere stroom.
> Misschien... heel misschien... wordt hetzelfde spul geleverd met 32A
> stekkers en dan is het een kwestie van een andere stekker monteren.
> Dan blijf je het probleem houden dat er maar ??n voeding is maar wie
> weet is daar voor nu overheen te komen?
>
> Anders is Boudewijns suggestie de beste. Die dingen zijn ook vast wel
> te huur bij Bo-rent enzo. Dan heb je de tijd voor een definitieve
> oplossing.

Bij de gemiddelde electroboer (installateur) kunnen ze vaak simpelweg
een verloop maken van 1x 32A 3 fase CEE stekker male naar 2x 16A CEE
1-fase female. Dat is in dit geval precies wat je nodig hebt en niets
speciaals. Ik heb in m'n verleden veel in de evenementen-branche
meegedraaid en daar was dit meer regel dan uitzondering.
Dus, morgen even naar de installateur.. die heeft zo'n ding OF zo liggen
OF zo gemaakt voor je.

Grt.

Remco Bressers
Signet B.V.