[Nlnog] help help CEE 32A -> 2 * 16A conversie nodig

Boudewijn Visser bvisser-nlnog at xs4all.nl
Wed Feb 18 18:04:20 UTC 2009

> Het was al duidelijk ondertussen, maar toch bedankt :-)

Ja, je kunt hier nu uit afleiden dat ik begon te antwoorden voor het
eerste mailtje wat dit punt ook maakte, meer dan enkele minuten bezig was
en tussentijds niet gerefreshed heb om te zien dat het punt al gemaakt
was...

> Welk datacentrum hebben we het overigens over? Dat ze 32A leveren....

Dunno. Is het zo ongebruikelijk ? 2x16 of 1x32, zolang je geen eisen hebt
voor onafhankelijke groepen lijkt me behoorlijk lood om oud ijzer ? Je
moet dus alleen de "groepenkast" of anderszins passend stekkerblok kunnen
vinden.

Boudewijn

[knip 1/3 fase, groepen etc]