[Nlnog] help help CEE 32A -> 2 * 16A conversie nodig

Arjan van der Oest arjan at vanderoest.net
Wed Feb 18 18:00:15 UTC 2009

Ow zo, nee je kunt de 3 verschillende fases niet zomaar samenvoegen tot een
grote feed maar dat haal ik ook niet echt uit de mail van Boudewijn. Maar
uit een 3 fase aansluiting kun je prima 2 losse groepen halen en je load
hierover verdelen (alle A voedingen op fase 1 en alle B voedingen op fase 2
bv).
Arjan