[Nlnog] help help CEE 32A -> 2 * 16A conversie nodig

Erik Bais erik at bais.name
Wed Feb 18 16:40:33 UTC 2009

De vraag is of het datacenter wellicht een electro monteur kan sturen om 1 * 32a te leveren ipv 2 * 16a. Kan wellicht wel, maar dan zal je wel in de verdeelkast het eea moeten aanpassen..

Specifieke conversie van 2 * 16a in 2 groepen naar 1 keer 32a, zou je waarschijnlijk naar een ups achtige constructie moeten gaan kijken. Nooit zelf tegenaan gelopen tbh.

Regards,
Erik Bais
Office  +31 299 472 645
Mobile +31 6 51 22 1952
Email ebais at infra-commerce.net

This message was send from my Windows Mobile device.

Hallo NLNog experts,

Gelukkig heb ik meer verstand van PowerDNS...

Ik ben er groots ingestonken en heb voor een belangrijk project een 19" rack
geleverd gekregen met 2 16A CEE stekkers.

En waar het rack moet staan heeft.. 1 32A CEE stekker (1 fase, 3 polen,
gewoon 220V).

Helaas moet alles aanstaande maandag zoemend opgeleverd worden. Mijn twee
16A CEE stekkers zijn individueel al gezekerd op 16A. En ik ga vreselijk nat
als ik het niet red.

Dus of ik heb een conversie oplossing nodig, of iets slims.

Dit apparaat zou ok zijn, maar is niet snel genoeg leverbaar:
http://www.epi-uk.com/products/power_dist/power_adp.html

Ik heb inmiddels met 4 partijen (ispshop, schleifenbauer, plsshop en epi-uk)
contact gehad, en deze denken er nu allemaal over na, maar nog niemand is in
staat gebleken me voor maandag een oplossing te kunnen garanderen.

Ik moet nog teruggebeld worden, door 3 van de 4 clubs, dus mogelijk komen ze
nog met een oplossing. Ik klaag dus niet over de bovengenoemde partijen!

Heeft iemand tips? Of mogelijk zo'n apparaat over, of over te nemen?

Ik hoor het heel heel graag!

Het gaat om een Sun rack overigens.

Dank!

--